4.8.10

Wanna Go Outside?

Yazın gelmesi ve Hatay'dan dönmem ile beraber tamamen saçma bir yaşam alanı içerisine girdim. 04:00'a kadar dizi ya da film izliyorum, sonra da 06:00 veya 07:00'ye kadar da iki kitap okuyorum. Daha sonra yeni kalkan kuşların birbirlerini günaydınlamaları eşliğinde uyuyorum. 15:00 ya da 18:00 arası bir saatte de uyanıyorum. E haliyle de hiçbir yere gitmek istemiyorum. Hem sıcak hem de mallaşmış oluyorum.

Etrafımdaki insanlardan artık kaçmaya başladım. Pek fazla iletişim kurmama yolunu seçiyorum. Desperate Houseguy oldum amk resmen.

Hiç kimseden artık hiçbir şey de beklemiyorum. Odamda yaşayıp gidiyorum. Anime, dizi, sinema, müzik ve kitap dışında yaptığım pek fazla bir şey yok. Kadıköy'e iniyorum arada, insanlar yüzümü unutmasın diye. (:

Mustafa'nın dövme makinası almış olması ise beni son günlerde heyecanlandırıp sevindiren tek şey diyebilirim. Denkleştiremediğim dövme parasını artık taksit taksit ona ödeyebileceğim. Kısaca bir ay sonra dövmeleniyorum. Ama tabii bu gidişle Yakuza olmaktan da çekinmiyor değilim, sonuçta elimin altında bir dövmeci olacak!

Her neyse, öyle işte. Birinin kolumdan tutup silkelemesi lazım beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder