20.7.10

Rehabilitasyon Merkezim



Bazen kilometreler uzaklaşmak için sadece birimdir, bazen de beyni sıfırlamak için bitiş çizgisidir.






"Kumsalda gece deniz sesleri, kumda uzanmışsın, üstünde yorgan niyetine yıldızlar, sessizlik; abi huzur budur" diyenlere siktir amk derdim. Evet, göt oldum; fenafillah vaziyette adamı huzur ile dolduruyormuş. Dahası, salak salak şeylerden arındırıp, adam gibi beyni çalıştırıyormuş. Paslanmışım amk.



"bilirim, çok kirlidir aşk sicilim
sadakat konusunda pek iddialı değilim
ama bu kez farklı olsun diye
sen denersen, ben de denerim
"


Uzaklaşmak demek artık benim için arınmak demek. D-Tox yapıldı bana, adsız alkolikler toplantısının son günündeki bağımlılar gibi çıktım ve bomboş kumsala hönkürdüm;

-20 gündür temizim! Ağzıma dahi sürmedim! (Her bağımlıda olduğu gibi yalanlar ilk cümleden sonra başlar) Burası bana doğru yolu gösterdi. Beni arındırdı, benim için bir terapi, bir rehabilitasyon merkezi oldu. Hepinize çok teşekkürler adsızlar!

Bir de ilk gün, kumsalda içimden söylediklerim var tabii;

-Ben bir bağımlıyım, kurtulmam imkansız. Hayır, sarılmayın bana! Hoş geldin de demeyin hepbir ağızdan! İmkanını bulunca gene başlayacağım, hepiniz de aynısını yapacaksınız!




Yaptım, temizim derken de kirliydim üstelik. Çünkü geri döneceğimi biliyordum. Gene yapacağımı biliyordum, ve gene de yaptım. İlk günden son güne kadar da yapmaya devam ettim.

Ben lanet olası bir bağımlıyım.

Farkındalığım yükseldi, herbir koldan zehri almaya; insanlara bu zehri vermeye çalışıyorum. Daha sonra da kefaret listem çoğalıyor. Ben bir bağımlıyım...

Takıntı bağımlısıyım, tatminsizlik bağımlısıyım, ego balonu şişirme bağımlısıyım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder