12.8.09

Heartattack In a Lay by


Depresif olacak değilim hep.
Melankolik takılırım ama geceleri güzel oluyor, o huyumdan vazgeçemedim bir türlü.

Her neyse, depresifliğim Titanic'in buz dağına çaprtığı yerde yarattığı partikülü bol yok etmesi gibi yok oldu (Tam tersi de olabilir) . Beni bilenler öyle hayal kurmadığımı da bilir, yok efendim şu olsa bu olsun sonra bu olsun hayatım SuperMario'nun kraliçeyi kurtardığı zaman gibi ereksiyon olur, ya da bilmez mi? Bilir, bilir. (:

Hayal kurdum sevgili Jason Steakhouse'lar, Stewie Griffin'ler, Tyler Durden'lar, Oh-Dae Su'lar...
Hani bunu yapıyorum, belki en son hayal kurduğum zamanlardaki gibi göt üstüme şap diye oturup soğuğu çekeceğim, sonra böbreklerim ağrıyacak. Ulan özlemişim hayal kurmayı! Sokarlar böbrek ağrısına...

Maksat blog a birşeyler yazmak...
Ahaha şaka yaptım, tabi ki de amacım yazarak kendimi rahatlatmak.
Ve evet, basurlu bir insanın basursuz sıçması kadar rahatım.

E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder