16.6.09

to Predigest


'' ... Bak mesela bana, bazen insanlar ' aa, sen ordamıydın ' der. Çünkü dikkat çekmem topluluk içinde. ''

Demişti bana. O zamana kadar fark etmediğim bir şey fark etmemi sağlamıştı.

Sadeleşmek !

Düşündüm, bütün hayatım boyunca; hep öne çıkan biri olmuştum. Hep akıllarda kalan biri olmuştum. Kimse bana sen ordamıydın diye bir soru yöneltmemişti. Neden böyle bir çaba içindeydim ki ?

Çok salak, çok yalancı, çok Loser biri değildim ki, dikkat çekmek için sebebim olsun. Ama olmalıydı, herşeyin neden/sonuç ilişkisi vardır.
Sonra bakıyorum, Aslan Burcu Erkeği'ne.
Alıntı: ukala, vurdumduymaz, umursamazdırlar. her$eyin en iyisini en kalitelisini isterler. dikkat çekmek uğruna her$eyi yaparlar. duygularını belli etmezler, o yüzden bazı tereddütler ya$arsınız. sıkıntıya gelemezler, üstüne dü$ülmesini hiç sevmezler, hemen daralırlar. sevdiler mi sonun kadar severler, her ne kadar kıskanç olmadıklarını söyleselerde yalandır çünkü kıskançtırlar ama hiç belli etmezler. kolayı değil zor olanı severler. eğer aslan burcu erkeğiyle güzel bir ilişki yaşamak istiyorsanız onun gibi vurdum duymaz davranacaksınız, üstüne dü$meyeceksiniz. kar$ısındaki kızla uğra$mayı sever kolay lokmadan hemen sıkılır, avucuna hemen dü$en kızlarla hevesenin alır ve hemen bırakır.
(cybill, 12.12.2002 09:55 ~ 19.10.2005 23:44



Boku burcuma atmak istemiyorum zira, böyle şeylere inanmam. Ama her yerde bunların yazılı olduğnu görünce; durup düşünmeden edemiyorum. Kendimi görüyorum, gerçek '' Ben'' i görüyorum. Çoğu kimsenin idrak edemediğini. Farkına varamadığını. Neden böyleyim ben diye düşünmek geçiyor içimden her defasında, ama sonra bakıyorum; ve böbürleniyorum. Süper meziyet bunlar ya diyorum.

Ama bu meziyetlerimden dikkat çekmeyi çıkartıyorum hayatımdan. İstemiyorum dikkat çekmek, istemiyorum... Çünkü o gün, O'nun söyledikleri çok dokundu bana.

Radikal kararlar alıyorum hayatımda, hemde hiç olmadığı kadar. Ruhsal olarak çok geçişken bir dönem içerisinde yürürken, herşey farklı geliyor bana. Her gördüğümden yepyeni hiç fark etmediğim anlamlar, mutluluklar, üzüntüler, saçmalıklar çıkarıyorum. Ağırlaştı beynim, eski kaçarılığım yok denecek kadar az, ama gene var; gene içimdeki kaçarı çocuk susmuyor. Ne kadar engellesemde. Ne kadar dizginlemeye uğraşıp, yorulsamda.

- Kadınlar depresyona girdiklerinde, saçlarını boyatırlar; ben de radikal kararlar ile kendimi sadeleştiriyorum....

1 yorum:

  1. Sadeleşmek..

    Çok zor bir yol bu.Şibumi okudun.Sen de iyi bilirsin.Bir nefes kadar sade olabilmen lazım.

    Allah kolaylık versin kardeşim.

    Benim amacım ise sadece ben olmak.Hepsi bu

    YanıtlaSil