3.3.09

Me , Myself & I


Bu dönem derslerimin kredi toplamı 19 idi. Ben ise 15 krediden kalarak , dönem tekrarı yapmaya karar verdim. Evet , ben verdim...

Ben an itibari ile öyle bir durumun içindeyim ki. Kime lanet okuyacağımı bilmiyorum...

Ben cidden ne yapacağımı bilmiyorum...


Her şey istemek-elde etmek ile alakalı aslında. İnsan eğer bir şeyi istiyorsa muhakkak bir şey ( ler ) den fedakarlık etmeli , ya da veda etmeli. Hiç bir şey bedavaya kazanılmaz , alınmaz...

Ve bu istenilen şey çok güçlü bir hissiyat kimyasalı karşımı sonucu ortaya çıkan bir sevgi ise , insanın gözünün iyice kapanması ; kaybedeceği görmemesi lazım. Cidden bunun böyle olması lazım . Kimyasal damarlarda dolaşırken , hücre zarlarından geçerken ; bir olguyu kaybetmek , bir şeye sırtını dönmek cidden önemsiz kalmalıdır. Yahu bu böyle olmalıdır ! Ve hemde her fırsatta bunu çok istiyorum demeye rağmen...



Bazen de , bir şeyi o kadar isteyip , her şeyi göze alıp ; o şeyin olmaması kadar insana koyan başka bir bok daha da yoktur. Çok karışık oldu dur bidakka. Bir şeyi elde etmek için, sahip olmak için ; elinizden geleni ve hatta daha fazlasını yapmışsanız ; ve hala olmamış ise , elde edememiş iseniz ; arkanıza yaslayıp '' Elimden geleni yaptım amk , daha ne yapayım '' diyebilmek... Başka insanı rahatlatır , ama sonra ... Sonra insana öyle bir koyar ki . Keşke elimden geleni yapmasaydım da , elde edemeseydim dersiniz. Çünkü o zaman pişman olup '' Bak bu yüzden elde edemedim işte '' diyebilme hakkınız oluyor...

Herşeyi yaptım. Elimden gelenin kat be kat fazlasını yaptım. Enerjimi , paramı , zamanımı harcadım. Ama olmadı. Ve olmayacak... Arkama yaslanıp '' Elimden geleni yaptım '' diyorum. Derin bir oh çekerek , sigaramı yakıyorum. Poisonblack - X dinliyorum... Benim elimde olmayan bir şey için ben bu kadar şey yaptım... İşte onlara lanet okumak istiyorum!

1 yorum: