11.3.09

Bir Metrobüsün Anıları

Avcılar' da okuyan , yaşayan için bir kurtarma aracı oldu Metrobüs. Artık Söğütlüçeşme' den Avcılar' a 1 saat gibi bir sürede trafik derdi olmadan ulaşabiliyorsunuz. Ben de okuluma daha rahat gidebiliyorum.

Metrobüs ' ü bir dönem boyunca Zincirlikuyu - Avcılar hattı üzerinde kullandım , kaldı ki başta alternatifim de yoktu. Daha geçen hafta civarı geldi Kadıköy' e Metrobüs.

Diyeceğim odur ki , bugün çok değişik bir şey tespit ettim.

Metrobüs hep 2 demip-ip bariyer arasında , trafiğe karışmadan yol alıyor. Böyle dış dünya ile bağlantısı olmayan kabileler gibi .Trafikmiş , ışık mış , yayaymış... Hiç biri onu bağlamıyordu.

Ama artık köprü ' de trafiğe karışıyor. Ve trafiğe karıştığı an cidden ; savunmasız bir insanın zilyon tane aslan arasında kalması gibi geliyor bana . O kadar trafikten ayrı takıl ama sonra köprüde aralarına karış...

Savunmasız , boynu bükük ; biraz da mahçup bir tavır içine giriyor sanki Metrobüs...


Biz de bir gün aslanların arasına düşebiliriz.

Aşık olursak :Mantık duvarı elden gider.
Sinirlenirsek : Kontrol panelimiz kısa devre yapar.

Ağlarsak : Güçlü olma parşomeni ortadan kalkar.
Kaybedersek : İnanma kırıntıları yok olur.

Kazanırsak : Gerçekleri görme bozukluğu baş gösterir.


Biz de Metrobüs gibiyiz , köprüye gelene kadar etrafımız özel şeylerle örtülü ; ama köprüye geldiğimizde tamamen eksiğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder