12.2.09

Aylık Akbil İle Gidilen Bir Entellektüel Sergi


Bugün Oğuzhan arkadaşımın beni çağırması ile kamil masaracı nın sergisine gittik. Benim için o sergi okulumda ki kültür sanat klübü açılışı için çağırılacak entel ve ünlü bir kişi ile irtibata geçmekti.

Avcılarda ki lanet anatomi bütünlememden ve klüpteki işlerimin bitmesinden sonra , taksime oğuzhan ile buluşmaya gittim. Aylık akbil var ikimizde de. Dedik fünikülere binelim ordan bakarız çaresine. Bindik ve kabataş ta indik. Sonra metroya bindik , malum yer olan karaköye vardık.

Esas macera burada başlıyor. Bankalar sokağı adlı güzide yeri ne ben ne de oğuzhan bilmiyoruz. Sallamasyon bir yeri bankalar sokağı diy ebelledik aşağı yukarı dolanıyoruz. Serginin ne adı ne sanı var . sadece kamil masaracı nın sergisi varmış. Neyse akıl edip birine sorduk dedik neresidir burası. Anlattı işte şurdan gir burdan gir orda diye.

Anam o da ne ? Zürafa sokağın amcası alageyik sokak. Dedim ozi gel dönelim yapma etme götü kestiririz , yok abi ibr şey olmaz dedi. Der demez bir abi , türkish? Sex ? dedi , kaldım öyle ... dedim türküz de yok abi gerek yok. Ama ısrar üstüne ısrar. Neyse ondan kurtulduk , yokuşu tırmanmaktayız.başka bir abi daha geldi. Gene aynı turkish ile başlayan malum eylemle sonuçlanan cümleyi kurdu , ona da türküm hatun aramıyoruz dedim. Olsun ya 2 dakka işinizi görürsünüz dedi. Oha dedim. Tabi içimden o sıra da göt korkusu tavan yapmakta... sonra dayanamayıp buranın bankacılar sokağına gitmeyeceğini anladım, oğuzhan abi bankacılar sokağı nerde orayı arıyoruz dedi.
Ooo siz çok yanlış gelmişsiniz dedi. Anlattı ve geri döndük. Aşağıdaki abi ise ne oldu yahu dedi , cevap vermedik. Dedi fiyatları söyleyeyim lazım olursa dedi , ben de hani para ile böyle şeyler yapmayız manası ile yok abi gerek yok bize dedim. Abi nin ve oğuzhanın gözler bir anda açıldı, ben ise anlam veremedim olaylara. Oğuzhan aniden ibnemiyiz lan biz ne demek gerek yok dedi .kem küm ettim , sonunda kurtulduk o lanet yerden.

Bulduk sergiyi.Girişte herkesin elinde bir kadeh şarap. Erkekler kaşkol-fular takmış. Yüzlerinde sahte ve tok bir kah kaha. Neyse bu tip entel pardon dantellere sonra değineceğim.

Kamil bey i bulduk konuştuk , ayak üstü sohbet ettik. Ben klüp hakkında bilgi verdim , açılışta görmek isteriz dedim ; çok sıcak karşılayarak tabiki de gelirim , irtibata geçelim dedi. Fazla durmadan çıktık daha sonra...

Danteller. Kirli sakalları , ukala tavırları , ve ellerinden eksik olmayan şarap kadehleri ile bir fenomenler. Ama bunların hepsi sadece o gruba dahil olmak için kendini entel sanan 5-6 çapulcudan başka bir şey değil. Dünya daki tek amaçları sergi , açılış , kokteyl kovalamak ; ellerinde şarap tutmak. Kültür ve Sanat adına hiç bir katkıları olmayan , olmadığı gibi kültür ve sanatı baltalayan tipler.
Hani öyle ya da böyle adamlar entellektüel kesim içinde lanse ediliyor , bir ağırlıkları var. İşte ben bugün o ağırlıklarının nasıl hafiflediğine şahit oldum. Ellerde şarap bekleyenler , garsonların fındık fıstık getirmesi ile , karfur daki bedava sucuk standında yaşanan izdiham gibi birbirlerine girdiler. En çok fındığı hangi entel alacak yarışması. Avuç avuç almaya çalıştılar .entellektüel camia sarsıldı resmen. Kelli fularlı amcalar 1 avuç fındık için insanlıktan çıktılar. Yazık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder