25.2.09

Confess , Confess My Child.

Ben seni seviyorum . Başka kimseyi de sevemem sanırım böyle . Seversem bile böyle ateşli , böyle tutkulu olamaz. Yok sevemem zaten . Yani sevsem de bu kadar özlemem onu . Ama yok sevmem ki . Sen olursun aklımda .

Kokun geliyor hep burnuma . Boynundan yayılan. Hep ordan başlıyorum ya öpmeye ondan , sanırım. Evet ondandır. En kötü halimde kokun dalga dalga yayılıyor. Boşa kokunun kaynağını bulmaya çalışıyorum. Km lerce uzaktasın oysa .


Hem rüyama da giriyorsun . Ciddi ciddi. Sabah yastığa sarılarak uyanmışım. Bak bunu bilmiyordun mesela . Rüyamda da sarılmışım sanırım . Belki uyku sersermi günaydın öpücüğü bile vermişimdir. Kim bilebilir ki ?


Aslında ben zil zurna sarhoşum. Ne sarhoşu , aşığım. Kör kütük. Hani sarhoş olan cengaverler , nara atarlar ya sokakta abuk subuk. Ben de abuk subuk yerlerde seni seviyorum diye bağırmak istiyorum. Belki de abuk subuk yerler yerine yüzüne bağırmak istiyorum...

Yahu ben sana aşığım ve seviyorum. Yeter ki hayatımda ol. Benim için bu yeter . . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder