30.1.09

We Want More...

Herkes daha fazlasını ister. Slogan olması lazım bunun. Evet evet. Slogan ama bayağı sağlam. Ben bugün bu sloganı gördüm dostlar , bu sloganı yaşadım. Hem de başka biri ile.

Niye hep daha fazlasını istiyoruz ki , niye elimizdekilerle yetinemiyoruz ?

Doğamız gereği. Homo Erectus' tan gelme bir dürtü bu. Avlan ve avladığın hayvanın alabildiğin her şeyini al. Çünkü belki 2. bir avlanma şansın olmayacak . Zilyon yıldır bu , değişik modifikasyonlarla günümüze geldi.

Bugün Klüp'te acıktık. Daha doğrusu beni aç bırakan bir arkadaş var . ( Okuyorsa burdan selam ederim ) Pizza yiyecektik , finalleri pizza ile kutlayacaktık. Sonra kontör olmadığından Domino's u arayamadık. Azcı'ya gitmeye karar verdik , ama ben üşendim . Sonra birisini arayıp bizim yerimize pizza sipariş ettirdik, nihai amacımıza ulaştık. Buraya kadar sorun yok . Sorun pizzalar geldikten sonra başladı...

Ben cüsseli biriyim şimdi , kabul ediyorum. Dedim bir büyük yerim. Bir büyük alana diğeri beleş. Geldi 2 tane kocaman pizza. Arkadaşım da minyon bir hanımefendi. Yiyeceği maksimum dilim 3 tür. Geldi ve 2 pizzayı açıp , oha nasıl bitireceğiz dememiz bir oldu. Neyse başladık hapur hupur yemeye...

Ben son 2 dilimi zar zor ağzıma ittire ittire bitirdim. Minyon hatun ise 3 dilim bıraktı geriye.

Ve o enfes an başladı. Gark ! Gurk ! Evet , klüp boş olduğundan deliler gibi geğirdik , utanmıyoruz.

Ve o an anladık , insanoğlu maymun iştahlıdır , hep daha fazla ister. Alacaktık 2 orta boy kararınca doyacaktık , ama olmadı ; hep daha fazla hep.

Ya 2. pizza gelmeseydi ?

1 yorum:

  1. maşallah :D

    bu arada son fotoğraftaki hatunların o fotoğrafı çektirirken akıllarından geçenlere mi yoksa fotoğrafı nete koyarken akıllarından geçenlere mi şaşayım bilmiyorum.. galiba bilmek de istemiyorum..

    YanıtlaSil